F.A.Q

Zamawianie i dostawa

Kiedy dostanę swoje zamówienie?

Dokładany wszelakich starań abyście Państwo otrzymali zamówiony towar w jak najszybciej. Ważna jest data zaksięgowania wpłaty, gdyż od tego momentu przystępujemy do realizacji Państwa zamówienia. Jeżeli wybrali Państwo płatność za pobraniem lub PayU, niezwłocznie przystępujemy do przygotowania przesyłki. Reszta zależy już tylko od firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.

W przypadku dostawy towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD towary dostarczane są w ciągu 1-2 dni roboczych. Zazwyczaj są to 24h!
W przypadku dostawy towarów za pośrednictwem Poczty Polskiej towary dostarczane są w ciągu 2-5 dni roboczych.

Co należy zrobić jeżeli nie paczka nie dotarła?

W razie problemów z doręczeniem prosimy o kontakt obsługą naszego sklepu, zlokalizujemy i pomożemy rozwiązać problem:

telefon: 691-503-507
e-mail: biuro@serwer1471125.home.pl/yago
skype: yago-music

Czy towar zostanie wysłany od razy po zamówieniu?

Ważna jest data zaksięgowania wpłaty, gdyż od tego momentu przystępujemy do realizacji Państwa zamówienia. Jeżeli wybrali Państwo płatność za pobraniem lub PayU, niezwłocznie przystępujemy do przygotowania przesyłki. Reszta zależy już tylko od firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.

Jakie są dostępne formy przesyłki?

Instrumenty oraz duże akcesoria z wysyłamy formą kurierską DPD już w 24h. Mniejsze paczki wysyłamy listem poleconym PRIORYTETOWYM za pośrednictwem Poczty Polskiej. Zaraz po nadaniu przesyłek lub odbioru ich przez kuriera otrzymają Państwo od nas stosowny email ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi przesyłki (numer nadania oraz link do śledzenia przesyłki).

Formy płatności

Jakie metody płatności są akceptowane?

W sklepie internetowym YAGO MUSIC POLAND można płacić tradycyjnym przelewem bankowym lub można wybrać szybki przelew za pomocą serwisu PayU. Można również zapłącić również kurierowi lub na poczcie gotówką przy odbiorze (COD, pobranie).

Czy zakupy On-Line są bezpieczne?

TAK! Obecnie jest to jedno z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki a wysokość obrotów w handlu internetowym rok rocznie pnie się w górę. Zachęcamy również do zapoznania się z POLITYKĄ PRYWATNOŚCI

Zamówienia i Zwroty

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Jeżeli znaleźli Państwo produkt, który Państwa interesuje to w pierwszej kolejności należy w karcie tego produktu nacisnąć guzik DODAJ DO KOSZYKA. Teraz można szukać kolejnych produktów z Państwa listy zakupów. Jeżeli znaleźli Państwo wszytko co jest potrzebne należy kliknąć  w prawym górnym roku ikonę KOSZYKA. Późnej zostaje tylko sprawdzić czy towary w koszyku zgadzają się z naszymi potrzebami. Ostatnia czynność to ZAMÓWIENIE. Po przejściu do kasy należy wybrać dogodną formę przesyłki i płatności oraz podać adres dostawy.  

Czy potrzebuję zakładać konto aby dokonać zakupu?

NIE. W sklepie internetowym YAGO MUSIC POLAND można dokonywać zakupów bez konieczności zakładania konta oraz rejestracji.

W jaki sposób mogę zmienić swoje zamówienie?

W przypadku jakichkolwiek zmian w zamówieniu oraz innych pytań. wątpliwości  prosimy o kontakt telefoniczny lub za pomocą poczty elektronicznej: 
telefon: 691-503-507
e-mail: biuro@serwer1471125.home.pl/yago

Czy mogę śledzić status mojego zamówienia oraz wysyłki ?

TAK. Jednak aby w pełni mieć wgląd do statusu zamówienia muszą być Państwo klientem zarejestrowanym. Numer listu przewozowego (DPD, Poczta Polska) oraz link do strony na której można śledzić swoją przesyłkę dostaną Państwo za pomocą poczty elektronicznej w momencie jej nadania. 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Kupujący będący jednocześnie Konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w pkt. 8 WARUNKÓW ZAKUPU